Avsin Anneler merhaba. Bebeğim 3 buçuk aylık. 2 gündür sürekli kalkmaya çalışıyor. Oturmak istiyor. Oturunca da çok mutlu oluyor. Erken mi sizce?
yusufeymenlizamanlar Avsin aynı durumu biz yaşıyoruz ya yatırıyorum istemiyo hep kucak istiyo bizimki de yatmak istemiyo kucakta oturtunca sesi çıkmıyo
Minikmucizem- Avsin bizde aynı durumdayız 3 ay 22 günlük kendi kendine kalkmaya çalışıyor kalkamayınca sinirlenip ağlıyor ben kaldırınca mutlu oluyor ama korkuyorum 🙄
Avsin yusufeymenlizamanlar aynı bizimki de öyle. Valla dayanamayıp oturtuyorum benim de hoşuma gidiyor 😅
Avsin Efenin_annesi araba koltuğundan hiç hoşlanmıyor bizimki 😅 zaten hafif yatar pozisyonu da kabul etmiyor hemen kaldırıyor kendini sağa sola devriliyor 😂
otose_san Avsin kısa süreli oturtabilirsiniz ya da kucağınızda dik bir şekilde etrafı görecek şekilde tutabilirsiniz
Avsin otose_san Ben de öyle yapıyorum da insanın aklında yine soru işareti oluyor. Şimdi heves ederken de desteklemek istiyorum :)
otose_san Avsin bebekler hazır olduklarının sinyallerini bu şekilde gösteriyorlar o yüzden içiniz rahat olsun 🙂
Murez Bizimki de aynı durumda :) artık etrafı iyice görmeye başladılar tabi keşfetmek istiyorlar. Kucakta destekleyerek oturtabilirsiniz biz öyle yapıyoruz. Ya da yatarsak beraber yatıyoruz aynı hizada olmak için. Zaten sürekli kucakta odadan odaya geziyoruz 😁
Avsin Murez Bizimki de sürekli gezme derdinde 😅 Yanına yatılmasını da hiç sevmiyor daha çok kalkmaya çalışıyor. Bu güne kadar hiç birlikte yatmadık 😅
MerveGedik Avsin 4 ay 3 gunluguz destekli oturuyoruz 3bucuk aydan beri ve suan destekli olduğu halde direk duz kalkıp oturmaya calisyor
MerveGedik Avsin ugrasimlarini kesmeyin bırakın denesin benim oğlum suan dönmeye başladı kolunu kurtaramiyodu eşim yardımcı olacaktı birak kendi denesin dedim ve ona bıraktım kendi ugrasiyla artık rahat donebiliyo sirt üstünden yuz üstüne