karliozlem Kızlar 1.5 ay önce doğum yaptım vajinamın içinde böyle küçük yuvarlak et parçası var ne olduğunu anlamadım korkuyorum
alisin_annesii karliozlem canım yeni doğum yapmışsın vücudunun kendini toplaması eski haline donmesi bir seneyi bulacaktir korkmayasın düzelicek insallah
karliozlem alisin_annesii içimi ferahlattın korkuyorum rahim sarkması mı var diye evet çok yeni toparlar herhalde
alisin_annesii karliozlem bu daha birsey degil daha sacların dokulecek komple daha tansiyonun dusecek o yuzden kan ilaclarini almayi ihmal etme
alisin_annesii karliozlem bende birakmistim ama sonradan cok pisman oldum inanki hicbirsey yapamiyordum en ufak zorlanmamda ornek bebegimi kucagima aldigimda basim donuyo aniden kalkamiyom yerden vs gibi durumlarda zorlandm sonradan kullandm yine