Yamanbebek Kızlar bebeğim 1 aylık… 4. Gün etrafımdakilerinde baskısıyla emzik verdim.. şimdide emziksiz durmuyor uyanık oldugu an ya memede ya emzikle duruyor bu normal mi😒 emziği bıraktırmalımıyım var mı öneriniz napayım
[silindi] Yamanbebek Emzik hayat kurtarıcı 😂 dışar da, uykuya geçerken, ağladığın da veriyorum hemen susuyor. Ama mesela uyuduğunda emziği ağzından alıyorum. Almadığım zamanlar da kendisi düşüyor zaten
papyon34 Yamanbebek 1.ay dolduktan sonra 3-4 farklı çeşit kullandım hiçbirini tutmadı. Ama emzik anneye kolaylıkmış onu anladım çevremde görüyorum sakin sakin emzikle oyalanıyorlar
gonulardn Benimkide bir aylık tutmuyor emziği öğürüyor verince Allah aşkına nasıl kabul ettirdiniz emzik kullandırmak istiyorum
ea_aylms6 gonulardn emziğin içine şırınga ile anne sütü veya mama veriyorsanız mamayı doldurun internette görmüştüm fikir olsun size