kuzeyaras13 Kızlar bebeğim yüzüne bir şeyler kapatarak uyumak istiyor sanırım kokluyor battaniyesini falan, nasıl vazgecirebilirim bu huyundan bazen dönerek yüzünü kapatıyor korkuyorum nefessiz kalacak diye 3 buçuk aylık bebeğim ??
isimsizanne1 kuzeyaras13 daha çok küçük istemsiz yaptığını düşünüyorum sürekli geri çekin ve böyle bir durum varsa asla yalnız bırakmayın tehlikeli
DlrOzn kuzeyaras13 Uyku tulumu giydirseniz geceleri örtü kullanmaz ve içiniz rahat uyrsunuz ve bebişte alışkanlık yapmamış olur
Elika00 kuzeyaras13 benim bebeğimde doğduğundan beri öyle ışık sevmiyorddur ben sadece gözüne mendil örtüyorum
unsuzkek kuzeyaras13 benim kızımda 5 aylık doğduğundan beri beşiğin dibine yüzünü dayar öyle uyur gömer suratını oraya 😕
DlrOzn kuzeyaras13 Zannetmem havalar serinleyince uyku tulumu kullanmaya başlayacağım. Zaten kapı pencere kapalı olacak. Çok soğuk olduğu zaman doğalgaz açık olacak. Bence üşümezler hemse içimiz rahat uyuruz. Arada bir nefes alıyor mu diye uyanmak haricinde tabiki 😅😂♥️
S_x_w kuzeyaras13 2.çocuğum da bu şekilde uyurdu..ben vazgeçiremeyince eline bir müslin örtü vermiştim..onu yüzüne götürüp koklayarak uyumaya başlamıştı..en azından daha hafif..ama yine de bir dönem gözüm üzerindeydi
Merve5306 kuzeyaras13 Benim bebeğim de böyle yüzüne bir şeyler kapatıp çırpınıyor bi açıyorum gülüyor, oyun yapıyor. Allah’tan yaz geldi de üstünü örtmeden yatırıyordum. Şimdi uyku tulumu alacağım onların dereceleri oluyor araştırın hangisi hangi havalarda giyiliyor diye. Birçok bilgi var internette.
Betulertugrul Benim bebegimde 3 ayliktan beri oyle uyuyor. Ama ben ağız mendili veriyorum eline. Yüzüne gözüne sürüyor cabuk daliyor uykuya. Uykuya dalınca aliyorum zaten elinden. Sizde kucuk bi bez parcasi verin. Oyle deneyin bide. Suan 10 aylik. Ilerde birakir heralde..Biz bi sikinti yasamadik simdiye kadar. Sizde yasamazsiniz insallah😊