Bety2 Kızımı 9,5 aylık oldu götürdük kan değerlerin öğrenmek için. Beyaz kan 1000 olması gerekirken bizim 400 lerde gastroloji yönlendirdi doktor . Böyle bi durumlar karşılaşan var mı ? Haftaya da test yapılması lazımmış
Sevgiggg Bety2 Hematoloji bakıyor bizim de bikaç hafta önce düşük çıktı fakülteye yönlendirildik sonra yükselmeye başladı. En son pazartesi kontrol ettirdik tamamen düzelmiş doktor enfeksiyondan kaynaklı da düşüp daha sonra çıkabiliyor demişti. Bizde ilk kanı vermeden bikaç gün önce ateş olmuştu ona bağladık. Ama dikkat edilmesi gereken bir konu cama yayma testi yapılıyor asıl orda anlaşılıyor o iyi çıkarsa korkulacak bir şey olmaz
MinnakAsel Bety2 çok geçmiş olsun neden gastroenteroloji bildiğim kadarıyla hemotoloji bakıyor beyaz kana ben mi yanlış biliyorum bilemedim inşallah hiç bir sorun yoktur Rabbim size bağışlasın
Bhrm16 Merhaba gastronojimi hematoloji olmasın kan ve rahatsızlıklara o bakıyor çok geçmiş olsun grip vs benzerinde de düşebilir o
Daphnethebird Grip da korona iken de düşebiliyor. Kızımın da disuktu tıp fakültesine yönlendirdiler meğer o zaman korona imişiz. Birkaç gün sonra belirti verdi