Bebeğim 2 aylık. Erken doğum olduğu için yenidoğan yoğun bakımında kaldı bir süre. Orada biberon veriyorlardı mecbur. Eve geldiğimizde küçük olduğu için memeyi tutamıyordu ben de sütümü sağıp biberonla veriyordum. 1 aylık olduktan sonra mememi tutmaya başladı, günde 2-3 kez de mama veriyordum kilo alması için. Ama şu son haftalarda biberonla mama verdiğim de ağzıyla şap şap sesler çıkartıp mamayı ağzında biriktiriyor, bir kısmını içip bir kısmını döküyor, biberonu çekince de 3-5 saniye sonra kusuyor 😞 sizce neden olabilir bu durum, daha önce başına gelen var mı?