Deletedmom_11 benimde içime sinmiyor ama veriyorum senin gibi aynı , yada vaktim varsa çünkü 5 buçuk yaşında aşırı yemek seçen büyük ablası var onunla da ayrı uğraşıyorum , dediğim gibi vakit varsa meyve pureleri yapıyorum irmikli evde hangi meyve varsa