Kızlar merhaba. Komşum var çok seviyorum henüz bebeği olmamış 43 yaşında ama konuşmalarından depresyonda olduğu, kırgın olduğu o kadar belli ki. Ona yardımcı olmak istedim cesaretimi topladım, samimiyetimize güvenip ablacım bir psikoloğa git dedim. İlk Bi afalladi ama sonra aslında bunu düşündüğünü söyledi. Çocuğunu kaybetmiş aslında bugün paylaşmak istedi benimle… çok üzgünüm. Şimdi bir psikolog bulmak lazım benimde aklıma sizler geldiniz. Lütfen yardımcı olalım. Giden memnun kalan dr larini yazabilirseniz çok mutlu olurum.