Merhaba anneler kızım 1 yaşında. Pazartesi günü işime geri döndüm. Onun öncesinde ücretsiz izne ayrılmıştım. İlk kez bu kadar ayrıldık. Kızım çok zorlandı. Benim icin de süreç çok üzücüydü. Gündüz işten gelince hic ayrılmıyor yanımdan ve geceleyin günde 1 kez uyanan bebegim artık 10-15 kez uyanıyor. Siz de böyle bir süreç yaşamış miydiniz? Gecici mi? Bir de gündüz annemlerle uyuyamıyor memede uyumaya alıştığı icin birkac gündür günde bir kez yalniz ben gelince uyuyor. Tek gündüz uykusu yapar oldu erken mi acaba? Siz neler yapmıştınız lütfen yardım 🙏