Enda1204 Kızlar iyi akşamlar bugün hastaneye rutin kontrol amaçlı gittik kızım 17 aylık şükür vitaminleri kan değerleri çok güzel çıktı ek gıda pek yemiyordu doktorumuz da mamayı bırakın artık dedi. Oda anne sütünü bıraktırmak gibi bişeymiş yemekte yese anne mama diyo gece yatmadan önce mutlaka içiyordu nasıl bir yol izleyeceğim bugün 🥲
kirmizibasliklikiz_ Enda1204 sadece gece mi iciyor. Benimkilerde 17 aylik ben gunduz veriyorum 1 sefer. Birakmaya gonlum el vermiyor
livanurvealpinannesi61 Enda1204 yemek yemesini engelliyorsa vermeyin ama yemek yiyorsa verin 2 yaşa kadar
antropologanne Enda1204 Günde ne kadar iciyorki ? Benim kizim iki yasina kadar günde iki kere içti mesela, önerilende bu aslında.
Eminerd Enda1204 ek gıda reddi yaşamamıza rağmen 23 aylık olana kadar günde ⅔ kez içiyordu oğlum memlekete köye geldik ve iştahı inanılmaz artınca kendi kendine mamayı bıraktı resmen gece yatarken de mama yerine kaşık maması yapıyorum ben gayet doyurucu oluyor ☺️
Enda1204 kirmizibasliklikiz_ günde 2 kere içiyordu bi öğle uykusuna yatarken bide gece uykusuna yatarken benimde gönlüm hiç el vermiyor 😔
Enda1204 livanurvealpinannesi61 Aslında engelliyor mama içince hiç bişey yemiyor ama uzun süre vermeyince mecbur yemeklerden yiyor
Enda1204 antropologanne Bende öyle duymuştum 2 3 kere falan içiyordu dışarıya çıkarsak bazen fazla oluyordu ama ek gıdasına dikkat etmeye çalışıyordum
isimsizanne1 Gerek yoksa bırakın zaten doktorunuz da demiş, mama yerine muhallebileri verip bi şekilde ikna edebilirsiniz bunun için gece uyanırsa su ile geçiştirin ilk günler zor olur sonra unutur sonuçta mamayı da bilmeden yedi alıştı şimdi de unutucaktır
Enda1204 isimsizanne1 Umarım inşallah çabuk alışır ya anne mama dedikçe üzülüyorum 😑 akşam yemeğine sevdiği yemeklerden yaptım çok ta güzel yedi aslında
isimsizanne1 Enda1204 alışkanlık haline gelmiş demek ki sadece mama yese ek gıda reddi derdim ama alışmış küçükken herşeye o kadar çabuk alışıyorlar ki farketmiyoruz o an umursamıyoruz aman uyusun aman karnı doysun diyoruz ilerdeki sorunları düşünemeden ama alışkanlıklarından da aynı hızla ne kadar erken vazgeçtirirsek o kadar rahat ederiz biraz biz üzülücez şimdilik onun iyiliği içinnnn 🧡
Enda1204 isimsizanne1 Gerçekten öyle doktorumuz kısa bir süre tatlı savaş halinde olucaksnz ama 1 hafta 10 gün sonra kendi yemek isteyecek ve mamasını unutucak dedi 🙏
Enda1204 Eminerd Maşallah ya ne güzel bende o yönden yanaydm 3 4 ay daha içsin diye amaa bilemedim valla çok üzülüyorum dünden beri
Eminerd Enda1204 şuan bir nevi anne sütü gibi bebeğiniz için ☺️ Hiç kafaya takmayın kademeli azalatabilirseniz güzel olur olmuyorsa da canı sağolsun🙏🏻 Ben bıraktırmaya çalışmıştım bir kaç kez inadına daha çok mamaya düşmüştü 🥲
Dilaylaa Zaten iki kez iciyormus ek gıda konusunda çok ısrar ediyorsanız biraz rahat bırakın değerleri iyiymiş kendisi yesin bir hafta da alışır