arkadaşlar ben bebeğim 6,5 aylıkken 1 ay çalıştım kayınvalidem baktı. sonra taşınma sebebiyle işten ayrıldım. bebeğime bakacak biri olmadığı için de tekrar yeltenmedim ama zaten çok küçük bırakmıştım 3 yaşına kadar (kreşe veririm diye düşünüyordum) hayatta bırakmam diyordum fakat şu an birkaç borcumuzu hafifletmek adına eşime yardımcı olmak istiyorum en azından 3-5 ay çalışsam bile çok rahatlayacak. 18 ay civarı bebekleri olan anneler kime bırakıyorsunuz bakıcı kreş vs veren var mı? aile apartmanında oturuyoruz bakıcı gelse güven konusunda aşırı gözüm arkada kalmayabilir belki bi çıkıp kontrol edin arada diyebilirim diye düşünüyorum. kendim de çocuk gelişimciyim 18 ayın kreş zamanı için aşırı erken olduğunu biliyorum, özel ilgi gerekiyor bu kadar çocuklara ama bilemiyorum kafam çok karışık😔