İyi akşamlar kızlar kızımın yüzünü bu sabaha karşı 2-3 yerinden sivri ısırdı ve ısırıkları kırmızı kırmızı gördükçe içim dağlanıyor resmen aslında sinek koruyucu da sürmüştüm yüzüne ama nasıl oldu anlamadım doktorunun tavsiyesiyle stilex aldım kullanıyorum ama uygulayıp etkisini gördüğünüz kızarıklığı hızlıca geçiren bir yöntem var mı yardımcı olursanız sevinirim