Wonderful_mom Kızlar komşum var sosyal yardıma başvuru yapmış ama 1 aya yakındır süreç devam ediyor yazıyormuş sebebi ne ? Sormamı istedi de.. bilgisi olan ? Bir de bu yardim herkese çıkıyormu öyle
MinnakAsel Wonderful_mom herkeze çıkmıyor bildiğim kadarıyla gelir düzeyine göre hanedeki kişi başı gelirin aylık 1880 altı olması gerek süreç devam ediyorsa hala sonuclanmamistir beklicek malesef
allahimsabirver Wonderful_mom beklemesi lazım daha başvuru aşamasında başvurunuz kabul edildii yazılması lazım
Brutal-Betty Wonderful_mom 1 buçuk ay sürüyor bazen sonuçlanması benim öyle olmuştu sonunda onaylandı iki aydır para alıyorum
Angelia Brutal-Betty bana da çıkmış. Gittim ama hesap aktive edilmesi ve kart çıkarılması gerekiyor dedi başka PTT ye gönderdi. Ama gidemedim tabi kapanacak diye. Çalışıyorum şuan. Bunun için merkez PTT mi olması gerek? Siz nasıl yaptınız ?
Tugce2391 Bende bugün aldım PTT gidilip kart veriliyor onunla çekim sağlanıyor bundan sonraki aylarda bu karttan paranızı çekebilirsiniz dediler
Cigdematasoy1995 Tugce2391 kira da mı oturuyosunuz, üstünüze bişe varmı. Geliriniz ne kadar. Size nasıl çıktığını öğrenmek için soruyorum
Cigdematasoy1995 MinnakAsel nasıl yani anlamadım valla bişe. Şimdi birisi 8500 maaş alıyosa ona çıkmaz mı yani üstüne falan bişeyi yok ama
MinnakAsel Cigdematasoy1995 yahu internette yazanindiyorum hanedeki kişi başı gelirin 1880 altı olmaid gerek mesela biz üç kişilik bir aileyiz eşim askeri ücret alıyor kişi başı gelirimiz 1880 altında kaldığı için bu yardımdan yararlanıyoruz tabi ben başvuru yapınca askeri ücret 4250 idi şuan 5500 oldu mesela ben şuan başvurmuş olsam red gelicekdi anlatabildim umarim