1 aylıkken verdim. Çok da arası yok, sizin dediğiniz gibi tok olsa bile emmek istiyordu, emiyor kusuyordu. ben de emzik verdim. Çok da tutmuyor, uyku bastırınca faln bazen tutuyor. gün içinde almıyor. İmreniyorum bazen emziği verip çocuğu pusetine bırakıp işini yapanlara ama benim kızla ben koala gibi geziyoz