Ben en rahat en önde yaptim, geniş alan olduğu için, diğer koltuklar dar ve sıkış sıkış bebekle rahat olamiyorsunuz. Arabamız travel sistem ve ucak kapisina kadar taşıdım bebegimi içinde. Uçağa binerken teslim ettim ve tekrar oyle teslim aldım. Ama check-in yaparken arabaniz olduğunu bildirin onun içinde etiket veriyorlar cunku. Bebeginizi kalkista ve inişte emziriyorsaniz eger emzirin yoksa emzik cok büyük yardımcınız basınç icin. Tuvaletlerde alt değişimi yapabiliyorsunuz, alan dar oldugu için biraz zor ama yine de temizlenmis oluyor bebeğiniz. Eger bebeğiniz ağlarsa stres yapmayın, aman insanlar ne der aman ayıp aman insanlar rahatsız oldu… gibi sakin kalın ve bebeginizle ilgilenin, sevdiği oyuncağı verin, besleyin ya da emzik verin. Siz strese girerseniz bebeğinizde girer.