pelin_emrh uyuyan bebek yapan yok 😂😂😂 şaka bir yana kolay gelsin yeni doğanda bir çözüm yok ama uyku düzenini takip edip uyanınca hemen tekrar uyutmayı deneye bilirsin. Medela uyudu 15 dk sonra uyandı onu tekrat uyut uyanırsa tekrar. Bnim 3 aylık bn öyşe yapıyorum😂 saat tamamlayana kadar zaten uyumaya dvam etmesi gerektiğinde genelde gözleri kapalı oluyor ve ağlayarak uyanıyor ama uykusunı aldıysa minoş minoş gülümser😂 yani bnm oğlumda o şekilde😂