Bizde tamamen bağımsız başka bir hastalık şüphesi var o yüzden çok fazla doktordan takipteyiz. Kan tahlilini de kendi çocuk doktorumuz tetikte olmak için istemişti. Alerji konusunda da bilgiliydi. Zaten annede varsa bebekte, özellikle emzirme döneminde, çok yüksek ihtimalle alerji oluyor. Alerji doktoruna gittik ama pek ciddiye almadı açıkçası. Belki bize öyle denk geldi, bilmiyorum. Siz ilk kendi çocuk doktorunuzla sonra da gerekirse alerji doktoruyla görüşün. Bu arada, özellikle solunum alerjileri çok ağır değilse zor teşhis ediliyor. Burnum bahardan dolayı tikaliyken bile test yaptırdığımda negatif çıkmıştı hepsi. Oglum da alerji testi yaptırmadı. Yardımcı olursa diye ayrıntılı yazdım. Sevgiler :)