Ygzaras benımde aynıydı yeterlı beslenmesıdi için çişi az oluyormus aman dıkkat et benimki sarılık olmustu sağ sütünü gerekirse biberon veya şırıngayla ver , kanada kristallenme demişti iyice beslendıgınde geçti sağıp şırıngayla vermeye baslamıstım çünkü çok küçük hemen uyuya kalıyordu , sırıngayla zorla vere vere atlattık