6 5 aylık bebeğim 15 gündür mama meme gidiyorduk ta ki dün ve bugün uykuya direnme emmek istememe en son dama edince emiyor zaten emerek uyuyan bir bebekti dün gece de çok sık uyandı gögsğmü ısırıyor biberon ucunu ısırıyor benim sorum şu acaba yaşadığım meme reddi mi yoksa diş sancısı yüzünden mi emmek istemiyor eskiden çok emerdi olan sütü de emerdi şimdi hiç emmiyor haliyle uyuyamıyor nasıl bir çözüm bulabilirim meme reddi ise yardım eder misiniz boynuna oyuncak asıyorum ama bir süre sonra yine itiyor kendini