Bizim ev merkezi ısıtma ve ev ortalama 19-21 derece arasındadır. Ustu olmaz, alti olmaz. Ocak ayında dogum yaptim ve zibin ve takim yada tulum ustune yelek ile gun içinde geziyordu. Yatarken de yelek çıkarıp yatiyorum. Kundakladigim için o zamanlar daha sıcak oluyordu ici. Bide üstüne normal battaniye yetiyordu benim bebeğime.