Arkadaslar adet olucam fakat 3 gündür sökülmedim kahverengi akıntım geliyor emziriyorum aynı zamanda ek gıdadayız bebeğim 7 aylık. Aspirin içsem olur mu acaba ama emziriyorum, kullanan oldu mu emzirirken doktoruna danışıp doktorumuda aradım açmadı mesai dışı olduğu için bilgisi olan varsa aydınlatır mı beni