Aselcan23 8 ay 23 günlük 6.aydan beri pek mama içmek istemiyor anne sütü mama gidiyorduk zaten sütüm hiç kilo aldırmıyor diye sonra ek gıda tadımı falan derken şu an sabah 40 cc mama kahvaltı(yulaf-tam pirinc unu-bebek irmigi bunlardan biriyle muhallebi yapıp içine 1 yumurta sarısı kesin koyuyorum bazen sebze bazen meyve ekliyorum bazen de 2 yumurta sarisindan omlet pankek falan yapiyorum) çorba(1 küp kemik iliği suyu koyup) yoğurt (makinede yaptigim icin direk bi kavanozu veriyorum yiyor)meyveli muhallebi(tam pirinç unu bebek irmigi muhallebi yapıp içine 1 tam ceviz 2 organik bebek bisküvisi meyve koyuyorum) 1 tk karadut ozu iciriyorum ya da muhallebisine koyuyorum 40 cc mama 40 cc mama diyerek geçiyor gün tabi uykuya geçişlerde emiyor 4 disi var aşırı ısırıyor kanıyor hatta ama kızınca bırakıyor 10 dk sonra tekrar veriyorum Bi de yenidogan hemşiresi Bi arkadaşımız bana içmiyorsa gün içinde ek gıda ver zaten doymasa uyumaz aç olsa mama içer dedi dediği gibi doğru yani mesela 8 buçuk en geç 9da uyur evdeysem 12de kalkar çok az mama içer geri uyur sonra 3 5 ve 6 buçukta uyanır o da aciktigi için değil aliskanliktan