Biliyorum covidle ilgili konular çok var ama 3 gündür düşmeyen 38.5larda ateşle kıvranıp durdum. Bebeğim de ilk günler çok kötüydü bitkin, halsiz, ateş, burun tıkanıklığı😢 şimdi yeni ateşi düştü gibi ama yine eskisi gibi emmiyor uyuyor daha çok. Uzun oldu ama sizler ve bebekleriniz ne kadar sürede atlattınız bu hastalığı 😢