Hzlpyrz salı günü kadın doğuma gittim ..sağ yumurtam çatlamıştı ilişkiye girmemi söyledi bugün yarın diye.. dün ilişkiye girdim… hamile kalma olasılığım nedir acaba.. yumurta çatlamasını doktor gördü söyledii