Nefes_ece Kizlar 3 ,ay 22 günlük bebeğim var gece uyanıyor birdaha uyumuyor bende yatarak emziriyorum uyuyorum sizce hata mı yapıyorum ilerde pişman olur muyum
Gaye101 Nefes_ece doktora sormuştum sadece ilerde orta kulak sorunu yaşayabilir demişti ihtimal ama ben de yatarak emzirdim valla napayım 🙄
Cennet24 Nefes_ece bir çok doktor sorun yok derken bi doktor bana kesinlikle önermesi bebekte reflü ve ortak kulak intihabi olur dedi bilmiyorum sorun olurmu ama konfor açısından gerçekten çok rahatsız oluyor insan alisiyolar çünkü ve o meme hep ağızda kalsın istiyorlar.
Elifinci17 Nefes_ece postu kızımı uyarsak emzirirken görmem 😅 kızım 7 aylık 2. Ayımdan beri sadece yatarak emiyor kucakta onda bende rahat edemiyoruz. Büyük kızımı da uyku zamanları ve gece emzirirken hap yatarak emzirdim. Orta kulak iltihabı biberonla yatarak besleme ile ilgili emzirirken istediğin gibi emzirirebilrisin.
Umayy16 Nefes_ece benim kizim dogdugundan beri surekli o sekilde emer suan 10 aylik uyku aralarinda hala oyle emziriyorum hic bi sikintimiz olmadi
102030 Bir ebeye bu soru sorulmuştu. Bebek her halükarda yan yatarak emiyor zaten demişti. Mantıklı gelmişti. Onun dışında benim oglum 10 aylık bende aylardır yatarak emziririm. Bir sorun yaşamadım.
102030 Nefes_ece hayır cok dönüyor o yüzden yerde yatırıyorum. Uyandıgı zaman emziriyorum uyuyo tekrar.
Dilruba_1 Elifinci17 Orta kulak iltihabı biberonla yatarak besleme ile ilgili Biberon verirsem Yastık koyuyorum ben de altına
Elifinci17 Nefes_ece uyusun mis gibi kokla sende o da seni koklasın. İnan zaman çabuk geçiyor bol bol koynunda yatır kuzunu🥰Bir zaman gelecek kucağına bile gelmek istemeyecek.
1prensmom Nefes_ece bence hiç bi problem yok bende öyle yapıyorum hem o keyif alıyor bundan hemde ben ☺️