Aleynaa1 Kızlar bebeğim alerjik bir bebek yüzündeki kızarıklar arttığı için doktor bugün bu damlayı yazdı ama ilacın üzerinde uyku ve sersemlik yapar yazıyor . Normalde doktora demiştim yüzünü kaşımaktan uyuyamıyor diye . Acaba bi yan etkisi varmı aranızda kullanan varmı
Maya1 Aleynaa1 ben kullandim. Hicbir yan etkisini gormedim. Burun tikanikligi vardi gece yatarken nefes alamiyor gibiydi. Aninda duzeldi
Daenerys Aleynaa1 yan etkisi için kullanan da var. Uyku yapıyor sadece. Öyle aman aman bir uyku da değil hani
Saafie Aleynaa1 Kızım 6 aylıkken filan grip için doktor vermişti, başlarda uyku filan yapmıştı sonra yapmadı
MucizeKalbim Burun geniz akıntısı için kullandık Arkadaşım uyusun diye veriyordu.. Çok çok yanlış ama Gerçi benim bebegime uyku falan yapmadi
Daenerys Aleynaa1 yok yok korkulacak bir ilaç değil. Ben veriyorum dediğim gibi. Pişik için bile iyi oldu