Azraadaa Merhaba bende Ankara’da yaşıyorum 🙋♀️. Evet baya serin 3 gündür havalar. Benim oğlumda 21 aylık. Ben 3 gündür uzun kol tişört ve eşofman giydiriyorum ayrıca çorap tabi ki. Yeterli oluyor. Gece daha serin oluyor.Uzun kol pijama giydiriyorum. Pazen örtüyordum gece baktım elleri,ayakları buz gibi. Battaniye örttüm.