Hava mı soğuk benmi üşüyorum bilmiyorum ama bana serin geliyor çorap giymeye basladım. İstanbuldayiz bu arada. Yerler sanki soguk.şort ile duramıyorum.
Kışlık halıları serdim erken mi bilemedim ama siz ne yaptınız serdiniz mi?
Bu arada dogalgaz 317 gelmiş 😵💫 yazın böyle ise 😒