Venusum bu şekilde düşünürseniz mama ağırlıklı gidersiniz, bende ilk aylar tamamen psikolojik olarak böyle düşünüyordum sadece sütüme güvendim akmasa da damlar derler ya o damlaları düşündükce devamı neden gelmesin dedim, goguslerini bir nehir olarak düşün devamlı akan, hiç biter mi? Bebeğin emdikçe bitmez ve asla azalmaz aksine dün geçtikçe artar, diğer yorumunda demişsin ya öğlene kadar emzirdim mama verince nasıl içti doymamış diye, o mama miktarını 70 yap sonraki gün 60 yap git gide azalt, yani bebeğini tam doyurma ama acta bırakma, emmeye ağırlık ver, göreceksin iki hafta sonunda tüm gün sadece seni emecek