Kızım 12.5 aylık. Ne meme ne mama ne ek gıda hiç birini sevmiyor. Memeyi bıraktık bu yüzden emmeyince sütte bitti. Raporlu mama kullanıyoruz çünkü persentil sınırın altında. Günde 2 kez veriyorum onu da. Onuda zorla oyunla şaklabanlıkla içiriyorum. Neyse bu sabah geç uyandık diye vermedim, en son akşam yatmadan önce 8 de mama içti. Sabah 8.5 da uyandı. Kahvaltı yapsın diye içirmedim. 9.5-10 gibi kahvaltı yaptık. Ağzına 3 küçük parça yumurta girdi. Başka bişe yok, öğlen 12 de mamasını içirdim yatırdım. Şimdi saat 6 oldu çorba yaptım. Efsane güzel olmuş hatta. 2 kaşık aldı gerisi yok. Kaldırdım yarım saat sonra vereyim dedim. Yine aynı. Sadece bugün değil hep böyle. Tahlilleri kontrolleri normal çıkıyo. Ama zayıf küçük. Onu da geçtim önemli değil ama beslenemiyo ona üzülüyorum.