Nurtkn4242 Kızlar merhaba kızım 3 aylık öksürüyor hastaneye gittik bi şey yok dedi doktor tatile gidip geldik ondan mı diye düşünüyorum çok öksürüyor ne yapsam geçer ki ilaç vermek de istemiyorum anne sütü alıyor sadece
simay_ksr Nurtkn4242 ben eczaneden viks babyrub kremi almıştım bebeğime çok iyi gelmişti göğüsüne az miktar sürüp masaj yapıyorsunuz yuvarlak şeklinde tabi çok fazla kullanmamak gerekiyor
metehansmomm Tükürüğünden dolayı öksürüyor olabilir mi? Benimkide 2.5 aylık sürekli tükürük yüzünden öksürüyor yutamıyor tükürüğünü
metehansmomm Nurtkn4242 tükürük bezleri çalışmaya başladığı için anca adapte olucaklar sanırım siz yinede ciğerinde hırıltı var mı dinleyin boş yere vicks sürmeyin bence