oglumherseyim5 Kızlar eşimde bende hiç kredi kartı kullanmadık bilmiyoruz nasıl oluyor nasıl ödeniyor ne kadar sürede ödenmeli hiç bilmiyorum anlatacak birisi var mı 😊
Meriz oglumherseyim5 eğer çok zor durumda değilseniz hiç bulasmayin derim onun sonu yok bir kere kullanınca sürekli borç oluyor kapatiyorim sonra yine oluyor ondan alınca hiç harcamiyormussun gibi oluyor minnak minnak birikip bir sürü oluyor en iyisi cebinde varsa harcamak
Berfinbektasss oglumherseyim5 Gerçekten zor durumda değilseniz hiç bulaşmayın derim. Kredi kartından harcayınca para gitmiyormuş hissi oluyor insan da yada bende böyle. Faizidir ödemesinin gecikmesidir bir çok şeyi var en iyisi olmaması tabi bu hayat şartlarında biraz zor tabi ama yine de siz bilirsiniz 🌸
sadeturkvatandasi oglumherseyim5 ay içinde karttan harcadığınız herşeyi ay sonu gelince ödeyecekseniz bulaşın yoksa borcu atlatıp durmak faiz ödemekten başka bişey değil. Birde bedava para sanıp yükleniyor insanlar ödemesini düşünmeden. Biz ay sonu tüm borcu kapatırız asgarisini ödemeyiz. Kredi notunuzu da etkiliyor düzensiz ödemeler.