yavrukussss Kizlar bebegim 4.aya cokcyaklasti elini agzina goturuyor bakiyor ama çok sık degil orta hattada henuz getirmedi ilk bebegim surekli eli havada gezerdi agzina sokardi var mi bizim gibi gec kalan
Dfnnr yavrukussss en önemlisi ellerinden tutup kaldırırken kafa geriden mi geliyor paralel mi kalkıyor o önemli kafayı kaldırabiliyornöu bunlara dikkat et
yavrukussss Dfnnr yaa 3-4 ayda yapmasi gerekiyor diye okudum ilk cocugumda yapinca hi tedirgin oldum🤭
Kbraylmz Bencede geç kalmamis benim bebeğim 5 ay 4 günlük birçok şeyi erkenden yaptı yapmaya da devam ediyor ama mesela nesneleri tutma becerisi yok cingiragi biberonu kavramiyor henüz her bebeğin gelişimi farklı endişe etmeyin ♥️
yavrukussss Kbraylmz Benimki eline verince aliyor cimgiragi salliyorda ama orta hatta birlestirme önemli falan diye okudum sormak istedim🤔 teşekkür ederim yorumunuz icin💕
hmyrfnn3 Kbraylmz Bunu gördüğüm iyi oldu benim bebeğimde 3 ay 13 günlük 5 gün önce ilk dönmesini yaptı sürekli dönüyor ama nesne tutma yok eller orta hatta birleşiyor oyuncağını veriyorum bi anlık tutuyor hemen atıyor ayının hareketini yapmıyor ama dönmeye kalkıyor 😅😅 bende endişelendim niye tutmuyor diye içime su serpildi normal demekki
Dfnnr yavrukussss sen oraya bakma ben daha bugun çocuk gelişim uzmanına gittim 14 aylık işaret parmagı kullanmıyor diye internetten araştırmayı yasakladı bna inan çocuk oyuncagı iki eliyle alıp göz hizasına gtirip bakmaya başlayınca yada iki elini agzına sokuyor onu yapmaya başlayınca birleştiriyor sanırım oda 5 ayı geçiyor
yavrukussss Dfnnr doktor kendini kaldiriyor iyi dedi ama insan yinede her seyi biranda yapsin istiyor🤭
Yagmur0606 Ellerini orta hatta birleştiriyor ama daha nesnelere kendi uzanıp alıp tutamıyor sadece uzanmak istiyor dokunuyo okadar elleri yumruk hala normalmi 4.5 aylık
yavrukussss Yagmur0606 sürekli yumruk yapmasi degilde arada yapmasi normalmis oyle okumustum peki ne zaman orta hatta birlestirdi