Arkadaşlar merhaba, 25 aralıkta doğum yaptım doğum iznim bittikten sonra 2 ay ücretsiz izin kullandım, sonra yaz dönemi geldiği için ve eylülde başlayacağım için iznimi bitirdim haziran ayında. Sorum şu bize verilen bu 2 yıla kadar olan ücretsiz izni parça parça kullanabiliyormuyuz? Yoksa başlangıç yaptığım için bu izin hakkım iptal oldumu? Bilgisi tecrübesi olan varsa çok sevinirim yardımcı olursa