Siass benim oğlumun da sağ tarafında hemen hemen nohut büyüklüğünde var. Farkedince doktora götürdük gerekli tetkikler yapıldı vs antibiyotik kullandık bir süre geçti ama dönem dönem tekrardan kendini belli ediyo. Takipteyiz sürekli antibiyotik yada ilaç kullanmıyoruz. Geçmiş olsun sizlere umarım korkulacak birsey değildir.