hansmomm
Benim bebeğim de 2 ay 1 günlük mama + meme, ile besleniyor ama mama daha çok sütüm az Çünkü.. ve 3 günde bir 💩 yapıyor. Bizim de yeşil uzun süre yapmadığı için ve çok beslendiği için de yeşil olur diye düşünüyorum sizce yanlış mı☹️ Aklıma takıldı şimdi mama aldığından beri yeşil çünkü sadece meme verdiğim zamanlar sarıydı arada yeşil olurdu