Merhabalar ilk bebeğimde böyle bir şey yaşamamıştım. 2.bebeğim 5.5 aylık. Günde 2 kere mama alıyor. 2 saatte bir emiyor. Kilo alımı iyi. Sebebi ne olabilir? (Doktora gideceğiz 2 hafta sonra. Soracağım. Ama gidene kadar belki buradan yardımcı olabilecek birilerini bulurum. Teşekkürler)