anneyimben25 Kızlar anlamadığım bişi var kutunun içindeki toz olanı döktükten sonra bızdolabına koyunuz vs. diyor kullananlar aydınlatabilirmi
kuzey-21 anneyimben25 kağıtta buz dolabında dursun yazıyor ama eczacıya sormuştum dışarda durabilir güneş görmesin sadece demişti. Ama her kullanımdan önce çalkalayıp verin. Ben hep dışarda durdurdum dolapta değil
Aysun1981 evet öyle yapmanız lazım. tozu sıvı ile karıştırın ve dolaba koyun. her kullanım öncesi iyice çalkalayın