Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum.
Ben mama almıştım. Ama kızımla mamayı braktık. Bazen dışarı çıkmak gerekiyor veya sütüm böyle lekelenmem çok oldugunda az gibi oluyor diye arada sırada mama veriyordm ama haftada 2 öğün gibi düşünün.
Ben mamayı 28.07.2022 de açtım şuan kullanabilir miyim?
Ömrü ne kadar oluyo açıldıktan sonra 1 ay yazıyor bazı yerlerde. Yazık oldu bi kutu mama çöp olcak ya