Arkadaşlar merhaba. Udi hindi yağı aldım kendim çok fazla burun tıkanıklığı yaşadığım için dün ilk kez kullandım işe yaradı. Bir kaç yerde bebeklere de kullanıldığı söyleniyor ama bebeğim 3 aylık şimdi kullanmam doğru olur mu? Kullananınız var mı ? Burnuna 1er damla damlatsam sadece çünkü ne serum fizyolojik ne de burun spreyi hiç birini tek başıma yapamıyorum çünkü bağırıyor yan çevirir çevirmez eşim de sürekli evde değil yağ daha kolayına gelir ama tabi 6 aydan küçükler için de uygunsa