Laden kızım da ilk gün çok güzel bir şekilde sınıfa girdi , ancak ağlayan çocuklar olunca oda ağlamaya başladı ve yanıma geldi. Sonra da bir daha sınıfa girmek istemedi. Öğretmeni siz kucağa alın derseniz ben alıp sınıfa götürüm diyor . Bende tam buna emin olamıyorum . Bu durum çocukta travma yaratır mi diye . Çünkü geçen akşam uyandı sabah neden uyandığını sorduğumda ;’’ anne sen yanımda mısın ‘’diye baktım dedi. Bir de çalıştığım için okuldan sonra annemlere bıraktım , normalde giderken bana el sallardı, akşam görüşürüz derdi ama bu hafta anne gitme diye ağladı. Mesela bugün ofise gitmedim okuldan sonra eve geldik. Bütün bunlar bende soru işareti yarattı