Haticec evet kizin 17 günlük biz öpmeden kaynaklı diye düşündük ki bence hâlâ öyle. evde kalabaligiz dayanamıyoruz öpüyoruz bence çocuğa agzimizdan enfeksiyon geciyor olabilir teni henüz cok hassas . ama burda paylaştım öpmeden değil yeni doğan tüm bebeklerde oluyor demişler bilmiyorum ne kadar doğru. doktor da yok yakında ama aile hekimine göstericem bir de yuzune yayılmaya başladı gıdısında falan da var