Kızlar merhaba bebeğim üç aylık bı hafta öncesine kadar çok güzel uyuyrodu son 4 gündür gündüz uyumamak için herşeyi yapıyor nerdeyse 1-2 saat uyuyor oda yarim yarim yarim . Ve en kötüsü yakında ise basliycam 🥲 aklım evde kalıcak böyle onerdiginiz bişey var mı