Tubasahra Siteden ben de kıyafet aldım.49.90 fiyatina göre baya iyi geldi.Suan makine de yıkanıyor.Seffa posetle geliyor bu arada.
Tubasahra nesnes yavrukussss Yarım saatlik olana attim gayet iyi durumdalar ayicik falan sağlam 😇Renk atmasi falan da olmamiş.
Tubasahra limonkolonyasi Benim oglum 20 aylık 18 _24 beden var en büyük.Sadece iki takim olmadı biri kısa geldi birisi kafasindan gecmedi.Oğlum 11.5 kilo boyu 89
limonkolonyasi Tubasahra evet simdi baktım en büyük 18 24 ay kızım 24 aylık ben elendim güzel günlerde kullanın sizde 🌸
Tubasahra limonkolonyasi Ya ben de bu sene alanilirim cok guzel modeller atiyorlar.Tek sikinti aninda kapıyorlar 🤓
Tubasahra Deletedmon_65 Aynen çok şükür tabi o ayıcik ne kadar kalır üzerinde bilmiyorum.🤓Oğlum kopartır gibi gerci saglam duruyor da bakalim