gamzebozkurt01 Hanımlar merhabalar 13 gün önce spinal anestesi sezeryan oldum ilk doğum sizce iyileşme süreci toparlanma ne zaman olur dikiş yerlerim agriyor hala etrafı uyuşuk ve sol kasık tarafımda ağrı oluyor
Znurr gamzebozkurt01 1 sene oldu dikiş yerlerine dokununca hala uyuşukluk hissi devam ediyor, benim 4-5 gün içinde tüm ağrı sancı bitmişti. Belki kişiden kişiye değişen bir durumdur ya da bir problem olabilir, doktorunuzla görüşün isterseniz.
Mizmizmyrtle gamzebozkurt01 1 sene oldu hala uyuşuk o bölgem ama toparlanma sürecim çabuk olmuştu benim 3-4 gün sonra toplamıştım 1 hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim tamamen geçmişti ağrım acım
alyn gamzebozkurt01 doğum yapalı 9 gün oldu benimde dikiş yerlerimde hafif açıma var oturup kalkarken ama uyuşukluk yok .
gamzebozkurt01 Znurr benim doğumum başlı başına rezillikle geçti de daha yeni ağrısı çıkıyor ilk 1 hafta şiddetli baş ağrısı çektim bebeğimle ilgilenemedim serum yedim sürekli daha yeni dikiş ağrısı çekiyorum baş agrisindan çok hissetmedim
Teemo07 gamzebozkurt01 17 ay oldu dogum yapalı hala çok hafif uyuşukluk var. Agrıdan ziyade dikiş başlangıç ve sonlarında çekilme hissediyordum. Doktor normal oralara sıkı dikiş atılıyor demişti. O beni rahatsız ediyordu, sürekli sanki oralar agrıyormuş hissi veriyordu.. O da zaten 5 6 güne geçtiydi.
Catloverr 25 gün oldu hala uyuşukluk var bende ama ağrı acı 10 gün içinde geçmişti sanırım. Ben çabuk toparlandım ama bebeğim kolik asla uyumuyor sürekli ağlıyor keşke ben daha fazla acı çekseydim de bebeğim biraz daha uyumlu olsaydı çok yıprandım
Cesaretli22 gamzebozkurt01 o uyuşukluk 6 aya kadar bile sürüyormuş bende de var hala aynı uyuşukluk benim 15 günde artık ben rahat rahat iş yapabiliyodum kişiden kişiye değişiyo pansumanınız açıldıysa ani hareketler yapmamaya başlayın ve aktif olmaya bakın oyle faha hızlı iyileşirmiş yaralarınız doktor öyle söyledi
gamzebozkurt01 Dikiş yerlerinize herhangi birşey surdunuz mu ilaç felan benim doktorum önermedi yani bişey demedi bende kantoron sürüyorum yada madacasol krem