Merhaba, 4 bucuk aylik olacak kizim ve artik etrafa meraki cok buyudu, tum evi geziyoruz hep uyusun diye kucagimda ama uykusu da olsa meraki daha buyuk ve 1 bucuk saat ugrasiyorum uyumasi icin. Her seyi de agzina goturme donemi dislerinden dolayi oyuncaklari oynamaz oldu. 4. Aydan sonra hersey dahada kolay olur bilincli oldugu icin diyordum ama daha da zorlasiyor benim icin 😅 ne zaman bu merak azalir acaba ?