Rav-Ebu Oğlum 50 günlük b12 si çok düşük bu damlayı verdi. Kabız gaz VS yaptı mı sizde? Faydasını gördünüz mü? Tekrar kan verdiniz mi ilaç bitiminde?
Bejnatas Rav-Ebu biz kullanıyoruz yan etki yapmadı içeriği zaten temiz bir hafta sonra kan alınacak umarım değerimiz yükselmiştir
kuzey-21 Rav-Ebu canım bende kullanıyorum da bnm oğlum büyük 18 aylık. Sadece şunu söylemek için yazıyorum. Bugün doktor b12 yi dil altına sıkman lazım dilin altında birsürü damar var emilmesi gerek ordan verilince daha hızlı işe yarıyor dedi. Size de böyle dediler mi bilmiyorum. Demedilerse böyle uygulayın
Alyaminel Rav-Ebu bizde kullandık ancak bebeklerde dil altına sıkmak pek mümkün olmuyor günde bir damla bebeğime 3 damla kendi dil altıma sıktım kısa sürede yükseldi bu arada eğer bebeğiniz anne sütü kullanıyorsa kendi değerlerinize de baktırın çünkü sizden ona geçiyor ciğer dalak yerseniz sizinkide yükselir
Ysmndmrl Rav-Ebu biz kullanıyoruz ama ben 9 aylık başladım kabız olmadı ama gaz yapar mı bilmiyorum büyük olduğu için gazı olunca rahat çıkarabiliyor ne güzel baştan farkedilmiş eksikliği biz 9. Ayda yaptırdık ilk tahlilleri bu arada sizde de varsa sizden de geçermiş ihmal etmeyende verdiyse mutlaka bebek için kullanın
SevgiliMerdin B12 düşük olduğunu nasıl anladınız doktor durduk yerde mi kan tahlili yaptı benimki de çok düşükte doktor bebeğin de düşük olabilir dedi ocean verdi ama cesaret edemiyorum kullanmaya
Rav-Ebu SevgiliMerdin kalp sorunları VS vardı ağlarken morariyordu kanlarında baktırdım düşük müş hemde baya
puffthemagicdragon Güzel bir ilaç, oğlumda da düşüklük vardı, hızlıca toparladı. Dil altına sıkmaya gayret edin, emilimi dil altından oluyor. Sizin bebeğinizden büyüktü kullandığında, 9 aylıktı. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık ama gozlemlemenizde fayda var