Berensln Arkadaslar emziriyorum ama grip oldum malum hava geçişleri etkiledi beni. Mecbur 1 tane parol attım ama emziriyorım hala Bi sakıncası olur mu?? Cok acil Bebeğim 11 aylık
asel_asya61 Berensln parol hem hamileyken hem de emzirme döneminde kullanılabilir. Yine de çok mecbur kalmadıkça içmemekte fayda var
tugceizgi Berensln parol en hafif ağrı kesici ateş düşürücü. Hamilelikte bile onu kullanıyoruz. Zararı olsaydı hamilelikte olurdu. Ben de içiyorum.
BebekC Sezaryen doğum yaptığımda ağrı kesici olarak parol vermişti doktor. 2-3 gün kullandım mecbur emzirirken. Kullanılmayacak olsa vermezdi diye düşünüyorum.
Gokyuzumm Berensln hamilelik ve emzirme döneminde kullanılan ilaçlar sınırlı zaten ve parol en başta geliyor kullanıp kullanmamak tercihe bağlı biraz ama günde 4 taneye kadar kullanılabilir. Bebeğe pek bı etkisi olmayan bı ilaç 👍🏻☺️ geçmiş olsun
Berensln Gokyuzumm merhabalar parol kullandım ama yan etki yaptı ateşim yukseldı yine düşüremedim. Emzirmesem sağıp da Bi baskası verse sütümü yine de sütümden geçer mi acaba
Gokyuzumm Berensln hm doktorunuza yada sağlık ocaginizdaki hemşireye bu danisin etkisi bile pek olmayan bı ilaç bende işe yaramiyor diyebilirim 🤦🏻♀️ yan etki yapmasıni yetkili birine danismakta fayda var
Berensln Bana yan etki yaptı arkadaslar 1 tane kullandım baş dönmesi mide bulantısı kusma halsizlik ateş hepsi var suan. Napıcamı bilemiyorum hastaneye de gidemedim serum takarlar diye
Ayln1613 Berensln emzirme döneminde alabileceğin en masum ilaç parol benim doktorum günde max 3 kere içebilirsin demişti kovid olduğumda Emziriyorken kullandım
Berensln Ayln1613 içtim ama acayip yan etki yaptı bana baş dönmesi mide bulantısı bayılacak gibi oldum ayakta zor durdum. Bebeğim de gece deliksiz uyudu sanırım parol içtiğim İcin