Herseyi yere atıyor,ağzından parmağı ile yemekleri çıkarıyor 10,300 gr,yemek yemiyor tosun gibi çocuğum gitti. Kendini yere atıyor,bişeyle oynamıyor,bağırıyor,ağlıyor. Dört gündür hasta şurup bile içeremiyorum günde bir öğün yiyor. Zorunlu olarak iki doz iğne aldık,yaptırdık. Akıntısı içeri akkyor öksürüyor balgamlı,ne yaptıysam durmadı. Doktor bakteriyel değil dedi,ilaç kullansa geçecek,içmiyor meyve suyu yoğurt herşeyde karıştırdım. Doktor birde takviye verdi,onu da içmiyor. Zorluyorum ağlıyor mecbur zorlamam lazım çünkü gerçekten hiçbişey yemiyor,tv ile de yemiyor oyun ile de,dışarda bile yemiyor,elimden pirzolaları etleri kapan çocuk etin yüzüne bakmıyor. Kendi de yemiyor,ağzına kendi atıyor,eliyle geri çıkarıyor. Güzel güzel konuşup anlatıyorum,yeri geldi sesi mi de yükselttim. Hiçbirinden anlamıyor dalga geçer gibi gülüyor yada aglamaya devam ediyor. Benim çocuğum bu değil tv izlemez,kitaplar,eğitici oyuncaklar tüm gün ilgisini çeken herşey ile oynardık,hiç bir problemi yok,sürekli her kontrolüne götürürm, Doğumdan beri aynı doktor. Çok yıprandım iki aydır,zayıfladı ve bişey yemiyor. Anne baba dede gel alo top civciv kuş kelimeleride var.Ben artık anneliği beceremiyor muyum? Beni annesi olarak görmüyor mu,babası yemek yedirebiliyor. Onunla oynuyor,böyle değildi neden ?
Uzun oldu okuyan olursa ne ala,iç döktüm.