Esra57 Bu ayın 16sinda 8 aylık olucaz üstte 4 dis altta 2 disimiz var ama emerken çok fena ısırıyor artık kızıyorum ama yine yapıcağını yapıyor gerçekten artık kanatıyor 🥲 hep yara oldu uçları çözümü olan ne olur söylesin 🥺
simay_ksr Esra57 yani şöyle çok yormuştu benimde bu durum sonra o bana ısırdığında emzirmeye durduruyordum hissettirmeye çalışıyordum bana zarar verdin diye böyle böyle bir tık anlamıştı ve azaltmaya başladı ısırmaya ama kesin çözüm değil çünkü bir çok şey denedim
Esra57 simay_ksr ısırdığı zaman malesef bende devam edemiyorum çünkü oyun zannedip tekrar ısırıyor 😐 ısırdığı zaman emmeyi bıraktıriyorum inşallah en kısa zamanda unutur ya 😵💫